استاد حیدری کاشانی: اگه در حق امام شهیدمون کوتاهی داشتیم، با استقامت در یاری رهبر حاضر، جبرانش میکنیم.
باید با ماندن در خیابانها و مطالبهگری، از جان نائب امام زمان محافظت کنیم.
امام داره تنها میره؛ اون مشغول حجش بود!
نمایش آیینی همه نمیرسند