به گزارش خبرنامه منتظر، کمپین«Who Is Imam Mahdi» فروش محصولات فرهنگی خود را با بستن قرارداد با فعالان فرهنگی و نهادها و سازمان ها آغاز کرد.
این اقدام بنا به درخواست صاحبان مشاغل و کسب و کارهای تعاملی، نهادها و سازمان های فرهنگی اخذ شد و در پی اجرای آن، کمپین تصمیم گرفت، ابزارهای تبلیغی خود را به عنوان محصولات فرهنگی کمپین به متقاضیان عرضه نماید و بدین وسیله بستر فعالیتِ غنیِ محتوایی و مهندسی شده را برای دیگر فعالان فرهنگی نیز فراهم آورد.
کمپین«Who Is Imam Mahdi» به منزلۀ ویترین میدانیِ مؤسسه منتظران منجی(علیه السلام) می باشد که مسؤولیت اصلی آن، آماده نمودن جامعه برای ورود به مراحل نهایی نبرد آخرالزمان است. حیطۀ فعالیت کمپین در سه محور زیر تعریف شده است:
۱ـ تولید محتوای شناختی و بصیرتی متناسب با آخرالزمان
۲ـ آشنایی با مراقبتهای جسمی لازم و حرکت به سمت سبک زندگی تراز آخرالزمانی
۳ـ آمادگی معنوی و مهارتیابی در استفاده از سپرهای نوری در آخرالزمان.
این کمپین در مراسم های پیاده روی اربعین در دو سال اخیر در کربلا و نجف، فرودگاه سلام و فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به عرضه محصولات فرهنگی با محتوای ناب و شاخص در زمینه انسان شناسی با محور خودشناسی پرداخت؛ که این محتواها منتهی به شناخت امام معصوم و انسان تمام می شود و انسان را به امام شناسی میرساند. آشنایی با مهارت های مراقبتی در برابر اتفاقات ناگوار آخرالزمانی نیز از دیگر محتواهای فاخر محصولات کمپین بود که با استقبال فراوان از طرف عموم مردم مواجه شد. سپس واحدهای فرهنگی و صاحبان مشاغل و کسب و کارها، نهادها و سازمان های دولتی خواهان دریافت محتواهای تراز کمپین شدند. بنابراین، درخواست های مکرر نهادها و سازمان ها کمپین را بر آن داشت تا به تولید بیشتر این محتواها جهت فروش اقدام نماید.
متقاضیان نیز در روند بستن قرارداد، ضمن رعایت حقوق نشر برای کمپین و عقد قرارداد برای استفاده صحیح و در چهارچوب مشخص شده از محصولات، اقدام به خرید می نمایند.
محصولات فرهنگی برای فروش شامل موارد زیر می باشد: کتابچۀ«چهارده سپر نوری در آخرالزمان» در سه نسخۀ عربی، با ترجمه انگلیسی و فارسی. محصول بعدی، استند کارتی«بیا راه حل مشکلتو بردار و برو» محصول سوم، استند کارتی«همه چیز درباره نبرد آخرالزمان» در سه نسخۀ عربی، انگلیسی، فارسی. محصول چهارم، استند کارتی«تکنیکهای خودمراقبتی در آخرالزمان» در سه نسخۀ عربی، انگلیسی، فارسی. و آخرین محصول، استند کارتی«سوالات مهم برای نوجوانانِ مهم» می باشد. محصول آخر جدیدترین محصولِ برنا منتظر(واحد نوجوان رسانه منتظر) است و به سؤالات خودشناسی نوجوانان پاسخ میدهد.
متقاضیان می توانند به فروشگاه وبسایت«Who Is Imam Mahdi» به آدرس زیر مراجعه نموده، بعد از بررسی دقیق تمام محصولات، و تایید قرارداد، سفارش خود را ثبت نمایند.
قابل ذکر است که کمپین«Who Is Imam Mahdi» آمادۀ همکاری با استانداریها، فرمانداریها، وزارتخانهها، سازمانها و مراکز بزرگ، برای پوشش بخش فرهنگی و آموزش خودمراقبتیهای روحی در برابر بحرانهای آخرالزمانی می باشد.