اخبار و رویدادها

حضور پیشخوان های «امام مهدی کیست؟» به مناسبت عید بیعت در سراسر ایران

به گزارش خبرنامه منتظر، غرفه کمپین«امام مهدی کیست؟» در روز جمعه 23 شهریور مصادف با 9 ربیع الاول در شهرهای تهران، مشهد، شیراز، همدان، اصفهان، اردبیل، تبریز، البرز، سمنان، یزد، رشت، گرگان، قم و … همزمان با سالروز امامت امام مهدی(علیه‌السلام) و برپایی جشن عید بیعت حضور فعال داشت.

این کمپین با غرفه‌‌هایی مثل غرفه معرفیِ امام مهدی(علیه‌السلام) و وبسایت سه زبانه «امام مهدی کیست؟»، غرفه عضوگیری و غرفه فرهنگی در جشن عید بیعت در سراسر ایران شرکت کرد. غرفه عضوگیری جهت ثبت نام افراد جدید در نظر گرفته شده بود که برای عضویت و فعالیت در کمپین اعلام آمادگی کرده بودند. غرفه فرهنگی شامل محصولات فرهنگی از جمله کتاب‌های کودک و نوجوان بود.

کمپین “”Who Is Imam Mahdi? با همت مؤسسه منتظران منجی علیه‌السلام در مردادماه 1403 طراحی شد و برای اولین بار در عراق و ایران در بازه زمانی اربعین و با شعار «امام مهدی علیه‌السلام را درست بشناسیم و درست به جهان معرفی کنیم» فعالیت خود را آغاز کرد و اجرای این کمپین در عید بیعت اولین حضور جدی و گستردۀ آن در سراسر ایران است که پس از برگزاری آن در اربعین، به اجرا درآمده است.

هدفِ این کمپین «ایجاد جریان صحیح امام شناسی شیعی و توان افتراق انحرافات مهدوی از مهدویت انقلابی و مبارز، و توان معرفی امام مهدی علیه‌السلام به روش انبیاء(طی مسیر انسان‌شناسی تا امام‌شناسی) و به منظور نشر فرهنگ حکومت صالحان می‌باشد.

اشتراک گذاری: