اخبار و رویدادها

شروع فعالیت کمپین Who Is Imam Mahdi در قرار جمعه ها

به گزارش خبرنامه منتظر، کمپین Who Is Imam Mahdi در جمعه 9 شهریور 1403 و در مراسم قرار جمعه‌ها فعالیت خود را آغاز کرد.

این کمپین باحضور استاد محمد شجاعی مدیر مسؤول مؤسسه منتظران منجی در اولین روز برگزاری خود در مراسم استغاثۀ قرار جمعه‌ها با برپایی غرفه‌های خدمت رسانیِ رایگان، شروع به کار کرد.

غرفه‌های خدمات رایگان کمپین در قرار جمعه‌ها، شامل ویزیت پزشکی و پرستاری رایگان، مشاوره حقوقی رایگان، مشاوره نوجوان رایگان، فعالیت هنری و …) می‌باشد که در کنار نشر محتوای اختصاصیِ کمپین، مشغول خدمت رسانی هستند.

کمپین Who Is Imam Mahdi با همت مؤسسه منتظران منجی علیه‌السلام در مردادماه 1403 طراحی شد و برای اولین بار در عراق و ایران در بازه زمانی اربعین و با شعار «امام مهدی علیه‌السلام را درست بشناسیم و درست به جهان معرفی کنیم» فعالیت خود را آغاز کرد.

هدفِ این کمپین «ایجاد جریان صحیح امام شناسی شیعی و توان افتراق انحرافات مهدوی از مهدویت انقلابی و مبارز، و توان معرفی امام مهدی علیه‌السلام به روش انبیاء(طی مسیر انسان‌شناسی تا امام‌شناسی) و به منظور نشر فرهنگ حکومت صالحان می‌باشد.

ازین پس هر جمعه در مراسم استغاثۀ قرار جمعه‌ها در بهشت زهرا، گلزار شهدا، قطعه فانوس و در کنار دعا و استغاثه برای ظهور، شاهد برپایی غرفه‌های کمپین Who Is Imam Mahdi نیز خواهیم بود.

اشتراک گذاری: