اخبار و رویدادها

واحد رسانه مؤسسه صفحه «مدیا استغاثه» را راه اندازی و رونمایی کرد

به گزارش خبرنامه منتظر، واحد رسانه مؤسسه منتظران منجی(علیه‌السلام) از صفحه «مدیا استغاثه» در وبسایت استغاثه رونمایی کرد.
این صفحه شامل بخش‌های سخنرانی اساتید، مداحی و ویدئو کلیپ، پوسترهای نمایشگاهی، تراکت و بنرهای اطلاعاتی و اطلاعیه‌های شبکه‌های اجتماعی می‌باشد.
در بخش سخنرانی‌ اساتید، همه سخنرانی‌های اساتید مهدویت که در مراسم‌ استغاثه ایراد شده جمع‌آوری و بارگذاری شده است. در بخش مداحی و ویدئو کلیپ نیز مداحی و کلیپ با مضامین مهدویت، ظهور و استغاثه در دسترس علاقمندان قرار دارد.
بانیان و برگزارکنندگان اجتماعات استغاثه برای ظهور می‌توانند محتوای لازم برای برپایی مراسم خود را از سخنرانی‌ها، مداحی، بنرها، تراکت‌ها، اطلاعیه‌ها و دعاهایی که در این صفحه بارگذاری شده است، تهیه کرده و برای برپایی اجتماعات استغاثه در شهرهای خود استفاده نمایند.
در صفحه مدیا استغاثه دو بخش نمایشگاهی با عنوان پوسترهای استغاثه و پوسترهای غزه و فلسطین نیز گنجانده شده است. پوسترهای استغاثه که کار گروه گرافیک می‌باشد انواع ظلم‌ها، بی عدالتی‌ها، تبعیض، جنگ، نژادپرستی، مهاجرت، قحطی، بلایای طبیعی و فقر را به نمایش می‌گذارد و پوسترهای غزه و فلسطین، تصاویری از ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین و غزه را به تصویر کشیده است. برگزار کنندگان مراسم استغاثه می‌توانند این پوسترها را چاپ و در اجتماعات استغاثه استفاده نمایند.
دعاهای مخصوص برای پخش در مراسم استغاثه، قسمت دیگری از صفحه مدیا استغاثه است که شامل دعاهایی از صحیفه سجادیه جامعه بوده و مناسب جهت پخش در اجتماعات سراسری استغاثه می‌باشد.

 

برای دسترسی به صفحه‌‌ی «مدیا استغاثه» روی لینک زیر کلیک کنید:
esteghase.com/media

اشتراک گذاری: