اخبار و رویدادها

حمایت از مردم فلسطین و غزه در مراسم استغاثه با ساخت و نصب سازه حجمی

به گزارش خبرنامه منتظر، استودیو انسان تمام وابسته به مؤسسه منتظران منجی(علیه‌السلام) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه، سازه حجمی «فلسطین دریچه‌ای رو به آزادگی» را ساخت.

اجرای میدانی و ساخت این سازه که در پنج فریم طراحی شده در بهشت زهرای تهران در گلزار شهدای گمنام- قطعه فانوس و توسط گروه هنر و گرافیک استودیو انسان تمام انجام شد.

فریم اول این سازه نقشه فلسطین را نشان می‌دهد که از سیم‌خاردار خالی شده و نشانۀ حیات و آزادی فلسطین در عین اسارت است. فریم دوم پرنده‌های سفیدی که خونین هستند را به عنوان نمادی از کودکان شهید به تصویر کشیده است. فریم سوم خبر انتشار این حوادث تلخ و جنایات در فلسطین را به صورت پرنده‌هایی به رنگ پرچم فلسطین که در حال پرواز اطراف کره زمین هستند نشان می‌دهد. فریم چهارم تصاویر این جنایات را که منجر به بیداری مردم جهان گردیده به تصویر کشیده است و فریم پنجم نامۀ مقام معظم رهبری به جوانان آمریکایی را در قاب یک آینه به بیننده نشان می‌دهد و او را به تفکر در این زمینه وامی‌دارد.

مؤسسه منتظران منجی(علیه‌السلام) هدف از ساخت و نصب این سازه در مراسم استغاثه را حمایت از مردم غزه و فلسطین، به تصویر کشیدن جنایات و ظلم صهیونیست‌ها و نشان دادن ایستادگی و مقاومت این مردم مظلوم که باعث راه‌اندازی موجی از بیداری و ظلم‌ستیزی در جهان شده است بیان کرد.

بازدید این سازه روزهای جمعه در مراسم استغاثه در بهشت زهرا -گلزار شهدا- قطعه فانوس برای عموم امکان پذیر می‌باشد.

اشتراک گذاری: