اخبار و رویدادها

گزارشی از برگزاری مراسم استغاثه در شهرستان شاهرود

به گزارش خبرنامه منتظر، مدیر واحد ارتباطات مؤسسه، آقای احسان طاهری که هر هفته به منظور بازدید و ارزیابی، کمک به رفع موانع و مشکلاتِ برپایی مراسم استغاثه به استان‌های مختلف سفر می‌کند؛ روز  پنجشنبه مورخ 21تیرماه 1403 مهمان استان سمنان، شهرستان شاهرود بود.

مراسم سراسری «قرار جمعه‌ها» در شهرستان شاهرود در یکی از پایگاه‌های استغاثه در «خیابان شهید صدوقی، آبشار صحن مطهر شهدای گمنام» از ساعت 18:30 شروع شد و تا اذان مغرب ادامه داشت. این ششمین مراسم استغاثه بود که در کمال سادگی در این مکان برگزار شد و در هفته‌های بعد نیز برپایی آن ادامه خواهد داشت.

برنامه‌های ارائه شده در این مراسم عبارت اند از تلاوت قرآن کریم بود که حجت الاسلام و المسلمین مشتاق تلاوت کردند و سپس ایشان به ایراد سخن پرداختند. برنامه‌های بعدی مداحی و روضه خوانی و خواندن دعا و نماز استغاثه بود که توسط حجت الاسلام والمسلمين مشتاق انجام شد.

از مهمانان با چای،آب، لقمه‌های نان و پنير با سبزی پذیرایی شد که آماده سازی آن را سه نفر از خانم‌های شرکت کنندگان در مراسم به عهده داشتند.

مدیر واحد ارتباطات مؤسسه با برگزارکنندگان این مراسم گفتگو انجام داد و در جریان موانع و مشکلات آنها که در زمان برگزاری مراسم استغاثه با آن مواجه هستند، قرار گرفت.

اشتراک گذاری: