اخبار و رویدادها

پخش تولیدات رسانه منتظران منجی(علیه‌السلام) از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی اسلامی

لیست تولیدات رسانه مؤسسه منتظران منجی(علیه‌السلام) برای پخش در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی اسلامی قرار گرفت.

براساس اطلاعيه شماره 4 که از طرف دبيرخانه ستاد اربعينِ اتحاديه راديو و تلويزيون‌های اسلامی در 24 تيرماه 1403 به مؤسسه منتظران منجی ارجاع گرديد، از اين مؤسسه تقاضای همکاری و ارائه ليست توليدات فرهنگی براي پخش در شبکه‌های راديويی و تلويزيونی درخواست شد. پس از موافقت واحد رسانه و روابط عمومی مؤسسه، ليستی از توليدات فرهنگی شامل، فايل‌های صوتی از سخنرانی استاد شجاعی با موضوع اربعين(اربعين مقدمه ظهور، عزادار حقيقی و …)، وله‌ها، موزيک‌ها(انتخاب، سرانجام و …)، مستند(آهنگ قدم‌ها، مستند گزارشی اربعين و…)، مصاحبه(مصاحبه با زائران خارجی در اربعين) و ويدئو کليپ‌ها(حسين قهرمان انسانيت و …) و مستند موشن با موضوع اربعين به اتحاديه راديو و تلويزيون‌هاي اسلامی ارسال گرديد.

اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با همت و ابتکار تعدادی از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و مؤسسات رسانه‌ای، در خرداد سال 1386 پایه‌گذاری شد و مؤسسه منتظران منجی(علیه‌السلام) یکی از مؤسسات رسانه‌ای است که با تولیدات فرهنگی خود در پیشبرد اهداف این اتحادیه از آن حمایت می‌کند.

این اتحادیه با هدف مقابله با تبلیغات نادرست و مغرضانه دشمنان اسلام و اطلاع رسانی صحیح، قوی و منسجم براساس آموزه‌های ناب اسلام محمدی(صلی‌الله‌علیه‌وآله) محتوا منتشر می‌کند و در حال حاضر با بیش از 210 عضو از 35 کشور جهان از 5 قاره به بزرگ‌ترین اتحادیه رسانه‌ای از نظر تعداد اعضا، پوشش جغرافیایی، تنوع مذهبی، سیاسی و زبانی و نیز عضویت رادیو‌ها، تلویزیون‌ها، مؤسسات تولید و خدمات رسانه‌ای و خبرگزاری‌ها تبدیل شده است.

هدف عمده آن به کارگیری رسانه به منظور دفاع از مقدسات و مصالح امت اسلامی و حمایت از حقوقِ جوامع و کشورهای اسلامی و تبادل تولیدات و تجربیات در میان اعضای اتحادیه می‌باشد.

اشتراک گذاری: