اخبار و رویدادها

موزیک ویدیو free free palestine منتشر شد

به گزارش خبرنامه منتظر، واحد موسیقی استودیو انسان تمام وابسته به مؤسسه منتظران منجی(علیه‌السلام) آهنگ جدید خود با عنوان «Free Palestine!» را منتشر کرد.

موزیک ویدئوی بین‌المللی “Free Palestine!”  از وبسایت منتظر و صفحات رسمی استاد محمد شجاعی و شبکه‌های اجتماعی آپارات و یوتیوب در روز یکشنبه 18 شهریورماه 1403 ساعت 20 شب منتشر شد.

تولید این موزیک زیبا که به زبان انگلیسی ساخته شده است، 6 هفته به طول انجامیده و به زبان فارسی و 6 زبان خارجی سوئدی، تاجيک، عربی، فرانسه، آلمانی، اردو، هلندی ترجمه شده است. تصویربرداری ویدئوی آن در ایران و سوئد انجام شده است.

آهنگ ساز، خواننده و شاعر این اثر حسن توکلی، تنظیم کننده امیر جمالفرد، مدیر تولید پیمان معصوم زاده، کارگردان مهدی نیستانی و تهیه کنندۀ آن مؤسسه منتظران منجی(علیه‌السلام) می‌باشد.

موزیک “Free Palestine!” اولین اثر موسیقایی بین‌المللی کمپین “Who is Imam Mahdi” در حمایت از فلسطین می‌باشد که با هدف حمایت از مردم فلسطین و رساندن پیام عدالت‌خواهی به گوش جهانیان ساخته شده است. این موزیک در اعتراضات و تجمعات خیابانی توسط آزادی‌طلبان خوانده می‌شود تا همبستگی خود را با مردم فلسطین نشان دهند.

در این شعر به منجی نیز اشاره شده و او را به عنوان نجات‌دهنده فلسطین و تمام بشریت به تصویر کشیده است.

این موزیک در لیست پخش سایر شبکه‌های سیما نیز قرار دارد و در روزهای آتی از شبکه سوم سیما و شبکه PressTV پخش خواهد شد.

دانلود این اثر موسیقیایی از لینک های زیر امکان پذیر است:

دریافت نسخه فارسی: whoisimammahdi.com/free-free-palestine

نسخه انگلیسی: en.whoisimammahdi.com/free-free-palestine

نسخه عربی: ar.whoisimammahdi.com/free-free-palestine

اشتراک گذاری: