اخبار و رویدادها

غرفه کمپین «Who is Imam Mahdi?» در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی برپا شد

مؤسسه منتظران منجی(علیه‌السلام) همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی و شناساندن امام مهدی(علیه‌السلام) اقدام به راه اندازی کمپین «Who is Imam Mahdi?» در ایران و در کشور عراق نمود.

کانتر کمپین «Who is Imam Mahdi?» همراه با غرفه‌هایی حاوی محصولات فرهنگی تولید شده در مؤسسه منتظران منجی(علیه‌السلام) روز پنجشنبه 25 مردادماه 1403 در فرودگاه امام خمینی برپا شد.

این غرفه که در ترمینال سلامِ فرودگاه امام خمینی برپا شده، شامل بخش‌هایی مثل غرفه بازی و قصه گویی کودک، غرفه بازی و رومیزی نوجوان، غرفه امانت کتاب و کانتر کمپین «امام مهدی کیست؟» برای معرفی امام زمان(علیه‌السلام) می‌باشد در این مرکز سفیران ثابت کمپین در حال فعالیت هستند و برای همۀ سنین از بزرگسال تا کودک و نوجوان مشغول خدمت رسانی اند.

استاد محمد شجاعی مدیر مسؤول مؤسسه منتظران منجی(علیه‌السلام) جمعه 26 مردادماه 1403 ازین غرفه‌ها مستقر در فرودگاه امام خمینی بازدید کردند.

این غرفه تا سوم شهریور آماده خدمت گزاری به زائران اربعین می‌باشد.

برای معرفی کمپین «Who is Imam Mahdi?»  در ایران و عراق 27 غرفه در نظر گرفته شده یکی از این غرفه‌ها در فرودگاه امام خمینی ترمینال سلام، 5 غرفه در مرز ایران و عراق و 20 غرفۀ دیگر در داخل کشور عراق برپا شده و در ایام اربعین آماده خدمت رسانی و اطلاع رسانی درباره امام مهدی(علیه‌السلام) و ظهور ایشان هستند.

اشتراک گذاری: