اخبار و رویدادها

حضور غرفه ناشران عمومی و بخش کودک و نوجوان نشر محیی در نمایشگاه کتاب تهران

حضور غرفه ناشران عمومی و بخش کودک و نوجوان مؤسسه منتظران منجی علیه‌السلام در نمایشگاه کتاب تهران

 

بخش کودک و نوجوان مؤسسه منتظران منجی علیه السلام و نشر محيی امسال نيز مانند سال‌های قبل در سی و پنجمين دوره از نمايشگاه کتاب تهران با دو غرفه کودک و غرفه عمومی جزو ناشران شرکت کننده بود.

غرفه عمومی در سالن ناشران عمومی، راهرو 21، غرفه 483 با کتاب‌هايی در موضوعات گوناگون و غرفه کودک و نوجوان، ورودی c، راهرو 1، غرفه 44 با کتاب‌ها و بازی های ويژه کودک ونوجوان «بُرنا منتظر» به عرضۀ کتاب پرداختند.

موضوع کتاب‌های غرفۀ عمومی برای سنین بزرگسال دربارۀ موضوعات مذهبی، اخلاقی، مهدويت، اربعين، کتاب داستان، رمان و … را می توان نام برد که با 25 درصد تخفيف به علاقمندان عرضه شد.

جديدترين اثر استاد شجاعی که در اين دوره از نمايشگاه به چشم می خورد و در 23 ارديبهشت در نمايشگاه کتاب از آن رونمايی شد، کتاب «زيارت بانوی کرامت در سايه معرفت رضوی» هست که در اختيار علاقمندان قرار گرفت. اين کتاب شرح زيارت حضرت معصومه (سلام الله علیها) است که توسط حضرت امام رضا (علیه السلام) تنظيم شده است.

از مهمترين کتاب‌های نشر محيی کتاب‌های خودشناسی ويژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هست که سال‌های اخير با استقبال بی نظير خانواده‌ها روبرو شده‌است.

این کتاب‌ها با درونمایۀ خودشناسی و براساس 5 مهارت (انتخاب هدف، الگوگیری صحیح، خودمراقبتی، رویارویی با از دست دادن عزیزان، راه شناسی) در قالب داستان‌های شیرین کودکانه و رمان‌های جذاب ویژه نوجوان به رشته تحریر درآمده‌اند. کودکان و نوجوانان با خواندن این کتاب‌ها  از اصل و ریشۀ خود آگاه شده و به هدف خلقت و نقش خود در زندگی پی می برند.

اشتراک گذاری: