اخبار و رویدادها

تولید مستند اربعینی «امام حسين در اديان»

به گزارش خبرنامه منتظر، مؤسسه منتظران منجی(علیه‌السلام) به مناسبت فرا رسيدن ايام اربعين حسينی، ساخت مستند اربعين را کليد زد.

مستند اربعينی «امام حسين در اديان» روايتی از خلقت آدم تا قيام امام حسين(علیه‌السلام)، اربعين و نقش آن در زمينه‌سازی ظهور امام زمان(علیه‌السلام) است. مراحل ايده‌پردازی و فيلم‌نامه‌نويسی اين اثر با همراهی متخصصان اين حوزه، اوايل پاييز 1402 آغاز شد و اکنون به مرحلۀ فيلم‌برداری رسيده است.

اين مستند کاری است از استوديو مستند انسان تمام و قرار است در هشت قسمت با موضوعات «ايران باستان، پيوند زرتشت با امام حسين(علیه‌السلام)، اعتراف يهود و مسيحيت به وجود امام حسين(علیه‌السلام)، پرداختن به تاریخ غرب، آمريکا، داعش، صهيونيسم‌ستيزي و مهدويت» توليد شود.

جلسات مقدماتی جهت برنامه‌ريزیِ توليد مستند برگزار گرديده و متن‌های آن نوشته شده و ضبط نريشن راوی با صدای آقای کوروش زارعی دوشنبه 25 تير مصادف با تاسوعای حسينی در استوديوی ضبط انسان تمام آغاز گرديد.

صحنه‌هايی از اين مستند در شهرک سينمايی غزالی، باغ موزه دفاع مقدس، برج آزادی، برج ميلاد فيلمبرداری می‌شود و لوکيشن‌هايی از ماکت حرم امام حسين(علیه‌السلام) و مسجد الاقصی به آن اضافه می‌گردد.

اشتراک گذاری: