اخبار و رویدادها

برگزاری نمایشگاه قرآن در جایی که قرآن سوزانده شد

عده‌ای از ایرانیان و مسلمانان مقیم سوئد اقدام به برگزاری نمایشگاه قرآن مقابل کاخ پادشاهی سوئد کردند تا سوئدی‌ها را با کلام الله مجید آشنا کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، در واکنش به حرکت ناپسند عده‌ای در سوئد در به آتش کشیدن قرآن کریم، مسلمان در سراسر جهان اقدام به ترویج کلام الله و معرفی کتاب خدا به افراد غیر مسلمان کرده اند. یکی از جالب‌ترین این فعالیت‌ها که اخیرا توسط عده‌ای از ایرانیان و مسلمانان سوئد انجام شده، برگزاری نمایشگاه قرآن در سوئد و مقابل کاخ پادشاه این کشور است. در این اقدام خودجوش و نمادین که در استکهلم و دقیقا در جایی که چندی پیش قرآن آتش کشیده شد، برگزار شد. آیات قرآن به زبان سوئدی در قالب تصاویری به زبان سوئدی به نمایش گذاشته شد و مخاطبان این نمایشگاه با قرآن کریم آشنا شدند.

تصاویری که در ادامه می‌آید توسط گروه فعالان رسانه‌ای منتظر، در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است. این گروه در بسیاری از شهرها و کشورهای گوناگون، در میادین حقیقی کمپین‌های مختلفی را برگزار می کنند و بر پوشش آن در تایم‌لاین‌های بین‌الملل بطور متمرکز فعالیت می‌کنند.

تصاویر و فیلم‌های زیر مربوط می‌شود به  برگزاری نمایشگاه خیابانی برای معرفی قرآن کریم در یک اکتبر 2023 مصادف با یکشنبه 9 مهر 1402 که در
Mynttorget  stockholm«مرکز شهر استکهلم روبروی کاخ پادشاهی سوئد»با مشارکت اعضای فعال گروه منتظر در سوئد برگزار شده است.

اشتراک گذاری: