اخبار و رویدادها

«برنا منتظر» بخش نوجوان رسانۀ رسمی استاد شجاعی راه اندازی شد

«برنا منتظر» نام بخش نوجوان رسانۀ رسمی استاد محمد شجاعی است که اردیبهشت ماه 1403 همراه با طراحی و ایجاد وبسایت برنا منتظر و همراه با برگزاری جشن اولین اجتماع نوجوان به مناسبت دهۀ کرامت و در روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله‌علیها) راه اندازی شد.

در این اجتماع که در مجموعۀ فرهنگی شهدای هفتم تیر در میدان بهارستان تهران برگزار گردید، نوجوانان اعم از دختر و پسر همراه با خانواده‌هایشان مهمان مؤسسۀ منتظران منجی (علیه‌السلام) واحد رسانه بودند.

دغدغۀ تولید محتوا برای نوجوانان از دیرباز در مؤسسه منتظران منجی (علیه‌السلام) واحد محتوا و رسانه مطرح بوده و برای آن برنامه‌ها و تولیدات مختلفی در نظر گرفته شده که این تولیدات در قالب گرافیک، موسیقی، کتاب، تولید بازی و … در حال تولید و انتشار هست.

از تولیداتی که تا کنون منتشر شده، می‌توان کتاب‌های «صدا زدم باران»، «خارج از چهارچوب» و از بازی‌های تولید شده به بازی «قطربا» و در بخش موسیقی تولید آهنگ «باغبان» با صدای ماهور مظفری را نام برد. این تولیدات بر محور بحث «خودشناسی» طراحی شده و نوجوان را از سردرگمی های دوران نوجوانی و بی هدفی در دنیای بزرگسالی رها می‌سازد.

سایر محتواهای ویژۀ نوجوان در حال تولید می‌باشد که پس از اتمام، از طریق وبسایت برنا منتظر به آدرس (borna.montazer.ir) و کانال برنا منتظر در پیام رسان ایتا (https://eitaa.com/bornamontazer) منتشر می‌شود.

اشتراک گذاری: