اخبار و رویدادها

انسان‌شناسی برای نوجوانان با سه رمان جدید

استودیو داستان انسان تمام که زیر نظر موسسه منتظران منجی فعالیت می‌کند،  دومین رمان نوجوان خود را به نام «صدا زدم یحیی» با درونمایه‌ای آخرالزمانی در نوبت اخذ مجوز دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، استودیو داستان انسان تمام که زیر نظر موسسه منتظران منجی فعالیت می‌کند،  دومین رمان نوجوان خود را به نام «صدا زدم یحیی» با درونمایه‌ای آخرالزمانی در نوبت اخذ مجوز دارد.

همچنین به زودی دو رمان نوجوان با نام های «خارج از چهارچوب» و «صدا زدم یحیی» تولید شده در استودیو انسان تمام، وارد بازار نشر خواهند شد.

سیدحاتمه سیدزاده مدیر بخش کودک و نوجوان مؤسسه منتظران منجی درباره محتوای این کتاب‌ها گفت: ما پیش از این قول داده و اعلام کرده بودیم که قرار است برای نوجوانان هم مثل کودکان بر اساس مطالب انسان شناسی کتاب داشته باشیم.

وی افزود: در دوره دوم برگزاری جشنواره انسان تمام ما به 11 طرح رمان نوجوان برگزیده رسیدیم که پس از پایان برگزاری جشنواره برای این 11 طرح برنامه ریزی کردیم و  تمام این 11 طرح در حال نگارش است و نویسندگان با مشاورانشان در حال نوشتن رمان هستند و دو تا از این رمان‌ها به مرحله تولید رسیده‌اند.

سیدزاده با بیان اینکه «صدا زدم یحیی» برای مجوز رفته است و کار مجوز و چاپش بیش از یک ماه طول نخواهد کشید، بیان کرد: کتاب دوم هم کتابی از فاطمه سادات موسوی با نام «سلول شماره 17» است که در مراحل ویرایش نهایی است. رمان‌های دیگر نوجوان هم در حال رسیدن به مراحل نهایی است و «خارج از چهارچوب» مجموعه داستان نوجوان هم به مرحله نهایی رسیده است.

گفتنی است تمام کتاب‌های نشر محیی با موضوع و درونمایه انسان شناسی نوشته می‌شوند و این نشر کتاب های قابل توجهی در حوزه کتاب کودک و نوجوان دارد.

اشتراک گذاری: