اخبار و رویدادها

انتشار مجموعه پوسترهای جذاب و کاربردی با موضوعات دینی

استودیو گرافیک انسان تمام که زیر نظر گروه منتظران منجی فعالیت می‌کند، به تازگی شروع به تولید پوسترهای نمایشگاهی با محتوای کارگاه‌ها و کتب استاد محمد شجاعی کرده است.

به گزارش خبرنگار دین تسنیم، بسیاری از افراد به دنبال محتوای خوب و پوسترهایی با موضوعات دینی هستند تا آنها را در فضاهای حقیقی یا اتوماسیون‌های داخلی یا تلویزیون‌های شهری استفاده کنند.
استودیو گرافیک انسان تمام که زیر نظر گروه منتظران منجی فعالیت می‌کند، به تازگی شروع کرده به تولید پوسترهای نمایشگاهی با محتوای کارگاه‌ها و کتب استاد محمد شجاعی.

این مجموعه پوسترها (که هر کدام شامل 20 فریم نمایشگاهی هستند) و تا این لحظه چهار مجموعه روی سایت منتظر بارگذاری شده، بر اساس محتوای کارگاه‌ها و یا کتاب‌های استاد محمد شجاعی تولید شده‌اند که برای استفاده در فضاهای میدانی، نمایشگاه‌ها، گذرگاه‌ها، تابلوهای اعلانات، شبکه اتوماسیون داخلی ارگانها و سازمانها، لابیِ هتل‌ها، مطب‌ها، بیمارستان‌ها، سالن‌های انتظار گوناگونِ خدماتی یا اداری و… مناسب هستند.

این پوسترها در 4محتوای ممنونم خدا،  صحیفه سجادیه، بوی پیراهن حسین و ارتباط موفق تولید شده‌اند.

مجموعه پوسترهای نمایشگاهی «ممنونم خدا» سعی دارند، با پرداختی لطیف و جزئی، بعضی از نعمت‌های عجیب و درعین حال عادی خداوند را به رخِ چشمان ما بکشند، تا در هیاهوی شلوغی‌های روز، تلنگری باشند تا خدا از یادمان نرود!

مجموعه پوسترهای نمایشگاهی «صحیفه سجادیه» برداشتی لطیف و کاربردی از بعضی دعاهای این کتاب است که در زندگی روزمره بسیار کاربرد دارد.

مجموعه پوسترهای نمایشگاهی «بوی پیراهن حسین» از کتاب‌های «عزادار حقیقی» و «اربعین حماسه ظهور» نوشته استاد محمد شجاعی استخراج شده است.برای اکران نمایشگاهی در ایّام عزاداری اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یا در حسینیه‌ها و تکیه‌ها و موکب‌ها و سالن‌های انتظار و …. قابل استفاده است.

مجموعه پوسترهای نمایشگاهی «ارتباط موفق» از کارگاه ارتباط موفق استاد محمد شجاعی استخراج شده، و 20 فرمول مهم و مؤثر را در حفظ و تقویت ارتباطات بین فردی و اجتماعی به تصویر می‌کشد.

علاقه مندان برای تهیه فایل با کیفیت و فشرده‌ی هر مجموعه، بصورت یکجا می‌توانند به وبسایت متنظر مراجعه کنند.

اشتراک گذاری: