اخبار و رویدادها

آمار برگزاری اجتماعات سراسری استغاثه در سراسر ایران و کشورهای خارجی

به گزارش خبرنامه منتظر، مؤسسۀ فرهنگی و مردم‌نهاد منتظران منجی(علیه‌السلام) به منظور جهانی‌سازی «فرهنگ استغاثه» با استفاده از دو ظرفیت رسانه و پایگاه‌های میدانی خود در سراسر کشور و همچنین در بعضی از کشورهای دنیا اقدام به تشکیل اجتماعات استغاثه برای ظهور امام زمان(علیه‌السلام) نموده است.
اوایل آذرماه 1402 طرح استغاثه و دعا برای ظهور در مجتمع فرهنگی امام رضا(علیه‌السلام) آغاز گردید و پس از دو ماه محل برگزاری آن به قطعۀ 40 شهدای فانوس واقع در بهشت زهراء تهران منتقل شد. تا کنون جمعاً 260 پایگاه هم در داخل و هم در خارج از ایران اقدام به برپایی مراسم استغاثه کرده‌اند؛ 204 مراسم عمومی و 77 مراسم خانگی در 115 شهر برگزار شد که 2 مراسم در خارج از کشور بوده است.
این مراسم‌ها در 110 شهر ایران و در 32 استان شامل استان‌های تهران، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، چهار محال و بختیاری، یزد، خراسان شمالی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، همدان، هرمزگان، بوشهر، قم، سمنان و فارس و … و در دو کشور افغانستان و سوئد به طور همزمان و عصر جمعه هر هفته برپا می‌گردد. خوشبختانه هر هفته بر تعداد این پایگاه‌ها و نیز تعداد مهمانان شرکت‌کننده در آن افزوده می‌شود

اشتراک گذاری: