اخبار و رویدادها

آغاز به کار سفیران میدانی کمپین «امام مهدی کیست؟»

به گزارش خبرنامه منتظر، مؤسسه منتظران منجی(علیه‌السلام) به مناسبت فرارسيدن ايام اربعين حسينی و بزرگترین راهپیمایی بین‌المللی اربعين در کشور عراق، سازماندهی و گروه‌بندی سفيران، آماده سازی و بسته بندی اقلام فرهنگی و استقرار کانترهای تبلیغی برای معرفی کمپين در مرز ایران و داخل عراق را آغاز کرد.

سفیران میدانی کمپین، در کانترهایی که به منظور معرفی وبسایت سه زبانه و کمپینِWho is Imam Mahdi? در نظر گرفته شده، مستقر می‌شوند و عمده فعاليت این سفيران تعامل با مخاطبان و زائران فارسی زبان و زائران خارجیِ بين‌الملل که از سراسر جهان به عراق می‌آیند؛ و به منظور شناساندن امام مهدی و معرفی وبسايت سه زبانه «امام مهدی کیست؟» می‌باشد.

در این کمپین 27 گروه کانترداران فعالیت می‌کنند که از مرز ایران تا داخل عراق استقرار یافته اند.

یکی ازین کانترها در داخل ایران فرودگاه امام خمینی ترمینال سلام قرار دارد. 5 کانتر دیگر سر مرز ایران مستقرند که چهارتای آن در داخل ایران و یکی در داخل عراق می‌باشد. یک کانتر در غرفۀ مرکزی در شهر نجف قرار دارد. 7 کانتر مذکور از اصلی‌ترین کانترهای کمپین به شمار می‌روند که با زائران خارجی تعامل برقرار می‌کنند.

20 کانتر بعدی در داخل عراق و در مسیر راهپیمایی زائران مستقر شده‌اند و در تعامل با راهپیمایان اربعینی می‌باشند.

در هر کانتر مبلغین مسلط به زبان‌های خارجی و مبلغین فارسی زبان مشغول فعالیت و معرفی وبسایت و کمپین Who is Imam Mahdi? هستند.

کار سازماندهی و پذيرش و اعزامِ کانترداران و سفيران ثابت و در گردشِ کمپین در داخل عراق که بايد در کانترها مستقر شوند از 23 مرداد شروع شده و سفيران برای انجام وظايف شان تفهيم و به محل کانترها اعزام شده اند.

اشتراک گذاری: