اخبار و رویدادها

ششمین دورۀ «کارگاه فکر و ذکر» در شهریور 1403 برگزار می‌گردد

مؤسسه منتظران منجی (علیه‌السلام) طبق روال سال‌های قبل و در ادامۀ مباحث اردوهای توحیدی قصد دارد، ششمین دوره از کارگاه فکر و ذکر را برگزار کند.

موضوع این دوره از کارگاه توحیدی فکر و ذکر، شرح «بسم الله الرحمن الرحیم» ‌هست که از تاریخ 21 تا 26 شهریور ماه در شهر مقدس قم برگزار می‌گردد.

علاقه‌مندان به دوره‌های توحیدی استاد محمد شجاعی که قصد دارند در این دوره شرکت کنند، می‌بایست «مباحث پیش نیاز دوره» را تا قبل از شهریور ماه بگذرانند.

مباحث پیش نیاز برای کسانی که قصد شرکت در اردوی فکر و ذکر 6 را دارند عبارتند از: نسیم حیات1، نسیم حیات ۲، نسیم حیات 3 به همراه کتاب بازتاب نور، مباحث اردوی تفکر، اردوی فکر و ذکر 1 و اردوی فکر و ذکر 2، که گذراندن این مباحث برای شرکت در اردو الزامیست.

و اما، مباحث پیش نیازی که گذراندن آن برای بهره‌وری بالاتر توصیه می‌شوند و الزامی نیستند، عبارتند از: اردوی فکر و ذکر 3، اردوی فکر و ذکر 4 و اردوی فکر و ذکر ۵. (برای دریافت رایگان کارگاه های ذکر شده بر روی نام کارگاه ها کلیک کنید)

تمام اطلاعات مربوط به هزینۀ شرکت در دوره، گزینش علاقه‌مندان و نحوه ثبت نام برای واجدین شرایط در ماه آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری: